Prosessien kehittämiseen tehokkuutta prosessin pikaparannuksilla
Jatkuvalla parantamisella viitataan useimmiten arvovirtojen ja prosessien inkrementaaliseen ja päivittäiseen kehittämiseen. Jatkuvan parantumisen omaksuminen on harvoin yksinkertaista, sillä se vaatii muutosta osaamisessa,...
Lue lisääProsessilouhinta – Nykytilamallista apua liikkeelle lähtöön ja arvon tuottoon!
Prosessilouhinta lupaa paljon, mutta täyttyykö lupaus? Deloitten ”Global Process Mining Survey” (2023) listasi kuusi hyötyä, jotka vastanneet yritykset ovat jo saaneet prosessilouhinnasta....
Lue lisääJatkuvan parantamisen malli PDCA
Mikä on jatkuvan parantamisen malli PDCA? Jatkuva parantaminen on liiketoiminnan kehittämisen keskeinen periaate, ja PDCA (Plan-Do-Check-Act) on yksi tunnetuimmista malleista, jota käytetään...
Lue lisääJuurisyyanalyysi
Tässä artikkelissa kerromme juurisyyanalyysin taustat ja vaiheet. Opit myös itse tekemään juurisyyanalyysejä organisaatiossasi ja näin kehittämään organisaatiosi toimintaa. Mikä on juurisyyanalyysi? Juurisyyanalyysi...
Lue lisääProsessien kuvaaminen – Näin helppoa se on
Tässä artikkelissa käydään läpi yleisiä asioita prosessien kuvaamisesta. Lisäksi esittelemme Cleverom -työkalun, jonka avulla prosessien kuvaaminen sujuu helposti ja sujuvasti. Prosessien kuvaaminen...
Lue lisää